Trzy dni w stolicy – wspomnienia uczestniczek

W dniach od 2 do 4 października klasy 7a, 7b i 8c wraz z opiekunami: panią Elżbietą Baryłecką, panią Dorotą Grinke, panią Anną Wroną i panem Rafałem Lachem miały okazję zwiedzić ciekawe zakątki Warszawy.

Wyjechaliśmy o wczesnej godzinie. Pierwszego dnia spacerowaliśmy po Parku Łazienkowskim, a następnie zwiedzaliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego. Pod koniec dnia pojechaliśmy do ośrodka, gdzie zjedliśmy bardzo dobrą obiadokolację, po której był grill z pysznymi kiełbaskami.

Drugiego dnia, tuż po śniadaniu, wyruszyliśmy zwiedzać Zamek Królewski. Po południu pojechaliśmy metrem na obiad do restauracji i pieszo ruszyliśmy do Centrum Nauki Kopernik, w którym mogliśmy obejrzeć interesujące wystawy. Na sam koniec dnia uczciliśmy udaną wycieczkę dyskoteką, na której wszyscy dobrze się bawili.

Trzeciego dnia zwiedziliśmy Stadion Narodowy, zasiedliśmy na fotelach, na których zasiadali nasi reprezentanci w piłce nożnej. Spacerowaliśmy również z przewodnikiem po Pałacu w Wilanowie. Potem wyruszyliśmy w drogę powrotną. Pod koniec wycieczki zahaczyliśmy o McDonalda. Bezpiecznie i szczęśliwie wróciliśmy do Dębicy.

Wycieczka bardzo nam się podobała. Wypoczynek w ośrodku był przyjemny, a przewodnik bardzo miły.